Трио Сопрано

Трио Сопрано

"Хапваме преди концерт" - интервю за вестник "Лакомник"

Интервю на Марина Христова
  1. Какво обичате да хапвате?
Дени: Аз съм голям почитател на храната като цяло. Едни от слабостите ми са месото и рибата.
Петя: Вегетарианка съм. Харесвам средиземноморската кухня и много, много сладките неща.
Биляна: Аз не мога да устоя на италианската храна и по-точно спагети. Любими са ми!


  1. Умеете ли да готвите?
Биляна: Не бих казала категорично, че умея, но много обичам да готвя и сега се уча. Експериментирам и засега всички са оцелели след моите гозби (смее се).
Петя: Аз обичам да готвя и нескромно бих казала, че приятелите ми харесват моите ястия. И за мен е удоволствие да го правя за тях. Имам няколко успешни десерта и във важните моменти залагам на тях.
Дени: Аз съм добър дегустатор на хубавата храна и не губя ценно време в готвене(смее се). Наслаждавам се на ястията на момичетата.

  1. Напишете любимата си рецепта.
Петя: Една от любимите ми и изключително сполучливи е „Бърза торта Гараш“

Необходими продукти:
300гр. масло (омекнало)
250гр. пудра захар
6бр. яйца
7 с.л. натурално како
25 с.л. с връх смлени орехи
1бр. есенция ром
Кокосови стърготини за поръсване

Разбиваме маслото с пудрата захар и прибавяме към тях жълтъците. След като и те са разбити добавяме 7с.л какао. От получената смес отделяме една купа (супена купа, която ще бъде нашия крем) и към останалото изсипваме 25с.л. смлени орехи, заедно с есенцията ром. Разбиваме на сняг, в друга купа, отделените белтъци със сух миксер и ги прибавяме към сместа с орехите. И ги объркваме с дървена лъжица.
В предварително загрята фурна на 180 градуса, в намаслена тавичка изсипваме сместа и печем около 15 минути, като междувременно проверявме с клечка. Когато е готова разрязваме блата с конец и намазваме с отделения в купа крем между двата блата, отгоре и отстрани. Оставяме да се охлади за около 1 час в хладилник и поръсваме с кокосовите стърготини.

Изключително вкусно и лесно!

  1. Пеете ли си докато готвите?
Петя: Само когато приготвям италианска кухня...
Биляна: Не бих казала, че пея, но пък винаги слушам музика.
Дени: А аз пея докато чакам да ми сготвят (смее се).

  1. Обичате ли да хапвате по време на репетиции?
Дени: Да, разбира се. Винаги го правим J.          
Петя: Пием кафе и обядваме, използвайки времето да си разкажем какво се е случило в дните, в които не сме се виждали.

  1. Храните ли се преди концерт?
Дени: Предпочитам преди концерт да съм хапнала нещо леко, за да имам певческа опора.
Биляна: Ако наблизо има италиански ресторант, тогава  да – храним се (смее се)


  1. Последният ви хит е с Устата. Лесно ли се работи с него?
Петя: Изключително лесно, той е професионалист и точен и коректен партньор на сцената.
Биляна: Беше удоволствие да се работи с него и пак бихме го направили.
Дени: Той е много забавен и положителен човек.

  1. Направихте дует и с Ивана, искате да работите с Бони М. Има ли забранена територия в музиката за вас?
Биляна: Отворени сме за предложения и смятаме, че можем да впишем класиката в различните стилове.
Дени: Табу за нас е единствено това, което противоречи на представите ни за хубава музика и нашия имидж.
Петя: Всеки интересен проект би бил предизвикателство за нас. Така ли иначе ни определят като новатори в това, което правим.

  1. Какво обичате най-много - опера, евъргрийни или руски романси?
Дени: Моята страст е операта.
Биляна: Избрали сме да изпълняваме тези жанрове и влагаме цялата си емоция и страст в тях.
Петя: Всяка от нас има любими песни или арии в различните жанрове, които свързва със свой личен емоционален момент.

  1. Разкажете малко повече за срещата си с Бен Крос.
Дени: Аз имах най-близкия контакт с него, защото за една от снимките той буквално скочи в ръцете ми и с помощта на момичетата успяхме да го задържим. Храната и фитнесът помогнаха (смее се).
Петя: Нека да разкажа по-подробно случката. Бяхме на едно парти, на което заедно изпяхме „Кабаре“ и след това решихме да се снимаме. В момента, в който фотографът застана срещу нас Бен Крос скочи хоризонтално върху ръцете ни. Ние не очаквахме точно това движение и човекът, който пое цялата му тежест беше Дени. Тя, въпреки тежестта, остана професионалист до край – с 24 каратова усмивка за снимката.
Биляна: И цялата зала избухна в смях и аплодисменти.

  1. Казвате, че имате мисия да популяризирате оперната музика. Лесна ли е тази мисия у нас?
Петя: Не е лесно определено. Ние правим това, което обичаме и се радваме, че макар и трудно имаме тази възможност.
Дени: В България всичко е изключително трудно, а реализацията още повече. Но въпреки всичко вярваме в нашия успех!

  1. Имате идея да направите голямо самостоятелно шоу. Разкажете какво искате да бъде.
Биляна: Миналата година имахме много успешни концерт-спектакли с други музиканти и танцьори и сега нашето желание е да превърнем това в един грандиозен шоу спектакъл, който да представим в България и извън нея.


Няма коментари:

Публикуване на коментар